Cognacul – băutura care își face loc în preferințele consumatorilor | WPG
Un nou studiu a arătat că vânzarea de cognac la nivel global a înregistrat o creștere vizibilă, mai ales datorită cererii importante pe teritoriul Statelor Unite.
Conform cercetării de piață realizate de Technavio, 44% din creștere este atribuită Americii de Nord și datorită dezvoltării comerțului online, a îmbunătățirii designului sticlei, perfectă pentru cadouri și a apariției unei noi generații de consumatori, acest segment de băuturi alcoolice este în plină evoluție. Din 2020 până în 2025, vânzările de cognac se preconizează că vor crește cu 303,59 milioane de dolari, adică o cotă de 2,06%. Drept consecință, companii precum Beam Suntory, Chateau de Cognac sau Jas Hennessy and Co au început să conceapă diverse strategii pentru a face față concurenței din acest sector.
Creșterea popularității acestei categorii și dezvoltarea canalelor de distribuție online, care determină schimbarea continuă a demograficii consumatorilor, sunt doar câțiva factori care vor facilita ascensiunea vânzărilor de cognac din următoarea perioadă. Această creștere este atribuită și potențialului băuturii de a fi dăruită drept cadou, fiind una din alegerile de bază în numeroase țări precum S.U.A, Marea Britanie, China etc. pentru ocazii ca Ziua Recunoștinței, Crăciunul, Anul Nou, evenimente corporate sau chiar cununii. Cognacul este o dovadă a statutului social, modernismului, distincției și, bineînțeles, a recunoștinței din partea celui care îl dăruiește.
Lăsați un comentariu